zubni-krejci-logo
page-title-bg

Dentální hygiena dotted

Dentální hygiena

Dentální hygiena je klíčová pro zlepšení a udržení zdraví chrupu a lepší estetiku chrupu. Její význam je prokázaný i v prevenci a kontrole kardiovaskulárních onemocnění, diabetu a dalších onemocnění.

Příčinou onemocnění zubů (zubní kaz) a dásní (zánět dásní a parodontóza) je povlak, který ulpí na zubních tkáních po dobu dvou dnů a déle. Je proto důležité ho pravidelně a správně odstraňovat.

Jak probíhá návštěva dentální hygieny u nás?

Po vyplnění anamnestického dotazníku a krátkém rozhovoru začíná vyšetření dutiny ústní - zubů a dásní a úrovně vlastní ústní hygieny. Pracujeme unikátním a moderním konceptem „Guided Biofilm Therapy“(GBT), jehož podstatou je šetrné odstraňování biofilmu (povlaku) ze zubů a dásní nejmodernějším švýcarským přístrojem AIRFLOW® PROPHYLAXIS MASTER (EMS). Koncept zahrnuje obarvení povrchu zubů k detekci povlaku. Pacient získá velmi dobrou představu, jak kvalitně si čistí zuby.

Následuje pískování nejjemnějším práškem a teplou vodou. V případě potřeby se poté odstraní zubní kámen ultrazvukem s bezbolestnou technologií NO PAIN®, případně ručními nástroji. Tato metoda je velmi efektivní, bezbolestná a bezpečná pro motivaci a profesionální ošetření všech skupin pacientů - dětí, těhotných, pacientů s rovnátky, s implantáty, se zubními náhradami, stejně jako pro pacienty před, v průběhu a po léčbě parodontózy. Jemnost prášku a jeho antimikrobiální složka umožňují očištění nejen zubů, ale také sliznice úst, povrchu jazyka i protetických prací (korunek, můstku, snímatelných náhrad) bez abraze (obrušování) povrchu a bez bolesti.

Stěžejní úlohou dentální hygienistky je výběr správných dentálních pomůcek a nácvik vhodné techniky čištění zubů.

Na závěr hygienistka zuby ošetří gelem k fluoridaci / remineralizaci zubních tkání.

První návštěvy dentální hygieny jsou časově náročnější a jejich počet je individuální. Po zvládnutí techniky čištění zubů následují tzv. recally (kontrolní návštěvy), jejichž frekvenci stanoví dentální hygienistka dle individuálních potřeb pacienta. Většině pacientů doporučujeme dvě návštěvy za rok.

Detailní ceník dentální hygieny je k dispozici na recepci na vyžádání a v ordinaci.

Dentální hygienistka dále poskytuje ošetření citlivých krčků, provádí fluoridaci zubů a aplikaci šperků na zuby.

Léčba parodontitidy (parodontózy)

Po absolvování dentální hygieny se ve spolupráci s lékařem přistupuje k léčbě parodontálních kapes.

objednat se

Před a po